.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايندگان مجلس پشتيبان رسانه‌ها هستند

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان مجلس بخاطر برخوردي كه با خبرگزاري فارس شده بود، وزير ارشاد را به مجلس فرا خواندند و نسبت به سه روز تعطيلي بدون دليل خبرگزاري فارس معترض بودند كه اين امر نشان مي‌دهد نمايندگان مجلس پشتيبان رسانه‌ها هستند.

جبار كوچكي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت، در آستانه روز خبرنگار با تبريك روز خبرنگار و ابراز تشكر از نحوه اطلاع‌رساني خبرگزاري فارس اظهار داشت: همه نمايندگان مجلس نسبت به توقيف سه روزه فارس معترض بودند و به همين دليل وزير ارشاد را به مجلس آوردند كه اين امر نشان مي‌دهد پشتيباني نمايندگان از رسانه‌ها وجود دارد و نمايندگان مجلس علاقمند به بحث اطلاع‌رساني و خبر هستند.
وي خبرنگاري را حرفه‌اي بسيار تخصصي و خاص عنوان كرد و افزود: خبرنگاري عشق و علاقه مي‌خواهد و نمي‌شود فقط با منابع مادي پاسخگوي خبرنگاران شد.
كوچكي‌نژاد تصريح كرد: خوشبختانه در كشور ما خبرنگاران توانستند با بروز كردن اخبار و اطلاعات جايگاه خوبي بين مردم پيدا كنند و امروز در ذهن ملت ايران خبرنگاران به عنوان افرادي هستند كه در عرصه خبر صادقانه كار مي‌كنند.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: خبرنگاران اطلاعات و اخبار را صادقانه به مردم انتقال مي‌دهند هر چند كه در اين راه گاهي مورد خشم و كم لطفي افراد قرار مي‌گيرند ولي از آنجا كه خبرنگار به كار خود علاقه و عشق دارد با همه موانع اين كار را ادامه مي‌دهد و از اين نظر جايگاه خبرنگار بسيار ارزشمند است.
كوچكي‌نژاد در خصوص نحوه همكاري مسئولان و مديران با خبرنگاران اذعان داشت: اگر واقعاً دانستن حق مردم است، بنابراين مسئولان و مديران بايد اطلاعات و اخبار درست و به روز را در اختيار خبرنگاران قرار دهند.
وي ادامه داد: اگر خبرنگار نتواند حقايق را به اطلاع مردم برساند به طور يقين شايعات مديران را خسته مي‌كند و براي اينكه مسئولان و مديران از شايعات و تخريب در امان باشند نصيحت مي‌كنم كه به سمت خبرنگار روي بياورند و آنها را با آغوش باز بپذيرند و هم از خبرنگار پشتيبانيكنند و نيز فضا را طوري مهيا كنند كه خبرنگار بتواند به خبرهاي جديد و درست دسترسي داشته باشد.
كوچكي‌نژاد تأكيد كرد: سلامت مديران و مسئولان در اين است كه با خبرنگار رفتاري درست و برخوردي منطقي داشته باشند و اطلاعات درست را در اختيار او قرار دهند و هر چقدر يك مدير و يا مسئول خبر را مخفي كند به ضرر او تمام مي‌شود زيرا امروز اثبات شده كه مخفي كردن خبر از خبرنگار يك روش سنتي بوده و مورد قبول جامعه نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.